DLG Kundeportal er udviklet med det formål at gøre din hverdag nemmere, og samle alle dine digitale DLG-aktiviteter ét sted.
På Kundeportalen kan du styre dine kontrakter med DLG, og med blot få kliks, kan du bestille foder, råvare og andre relevante produkter. Du kan tilføje og rette leveringssteder, så du er sikker på, at vi leverer varerne præcis hvor du ønsker det. Arkivsystemet giver dig et samlet overblik over fx ordrehistorik og fakturaer, og her kan du blandt andet give din revisor eller bogholder direkte adgang. Du finder også analyser på dine afgrøder, et overblik over indleveringer i høsten, samt muligheden for at følge prisudviklingen på udvalgte afgrøder.
Kundeportalen kan også downloades som App til Mobil eller Tablet. Læs mere her
Med DLG Kundeportal er det nemt og hurtigt at bestille et af produkterne fra de kontrakter du har med DLG. I høsten hvor alle har travlt, kan det f.eks. være brændstof til dine maskiner. Her kan du gå på Kundeportalen og bestille 24/7. Bestiller du på en hverdag inden kl. 16.00, leverer vi den først kommende hverdag.
Se hvordan her
Som kunde hos DLG, kan du hurtigt og enkelt få adgang til online bestilling i DLG App.
Se videoen nedenfor hvordan trækker på din kontrakt i DLG App.
Afgrødeoverblik
Følg også dine indleveringer i høsten – direkte på mobilen.
Afgrødeoverblikket kan du let få på DLG’s App. Se her hvordan